10 Νοε 2008

Η απάντηση του υπουργείου Παιδείας σε Ερώτηση του κ. Ντ. Βρεττού για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στο Σχολείο μας





Ο Βουλευτής Αττικής κ. Ντίνος Βρεττός είχε την καλοσύνη να αναδείξει με ερώτησή του προς τον υπουργό Παιδείας, τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το Σχολείο μας με την έναρξη της εκπαιδευτικής περιόδου. Η απάντηση του υφυπουργού Παιδείας κ. Α.Λυκουρέντζου στηρίζεται εξ ολοκλήρου στην ενημέρωση που είχε από την διεύθυνση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και κατά συνέπεια κάθε σχολιασμός της από από το Σύλλογό μας είναι περιττός. Να επισημάνουμε όμως την σημαντικότητα της πρωτοβουλίας του κ. βουλευτή. Στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι να απαντηθεί η Ερώτηση του, η διεύθυνση της πρωτοβάθμιας που εδρεύει στο Γέρακα -και την οποία, ειρήσθω εν παρόδω, επισκέφθηκαν περίπου 40 γονείς από το Σχολείο μας διαμαρτυρόμενοι έντονα για τις ελλείψεις δασκάλων κυρίως στο Ολοήμερο- φρόντισε να υπερκαλύψει τα κενά των εκπαιδευτικών με ειδικότητα, αποκαθιστώντας το εύρυθμο λειτουργίας του Σχολείου. Πέντε οι προβλεπόμενες ειδικότητες στο Ολοήμερο, έξη οι δάσκαλοι που μας ήρθαν! Κι αμέσως μετά, κοινοποιήθηκε η απάντηση προς τον ερωτώντα Βουλευτή! Έστω κι έτσι, το πρόβλημα έχει εκλείψει και θερμά ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλλαν στην αποκατάσταση αυτής της σοβαρής δυσλειτουργικότητας που χαρακτήριζε για περίπου δύο μήνες το 2ο Δημοτικό Σχολείο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εξυπνάδες. Είναι λάθος να:
1. Ρίχνουμε τα βάρη στις μεταγραφές.
2. Στο επιχείρημα τι 25 τι 26 μαθητές αντιπαραθέτουμε τι 26 τι 13 μαθητές. Τα παιδαγωγικά και διδακτικά οφέλη αγγίζουν τη σφαίρα του μη αισθητού.

Και μια πρόταση προς τους διοικητικά υπεύθυνους ας χρησιμοποιήσουν το survey.Το χρησιμοποίησε πέρσι ένας περιφερειάρχης της Μακεδονίας και από 100 δασκάλους έλλειμμα βρέθηκε με 250 περίσσεμα. Αλλά αυτό απαιτεί:
1. Θέληση να λυθούν τα προβλήματα
2. Ψηφιακό γραμματισμό
Προϋποθέσεις που από ότι φαίνεται δε διαθέτει η διοίκηση.

Προφανώς η διοίκηση δεν επενδύει στο έξυπνο σχολείο αλλά στις εξυπνάδες. Σκέφτομαι ότι πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος να ελεγχθούν για την παντελή έλλειψη ευαισθησίας στο αύριο, στα παιδιά που σήμερα παρακολοθούν το εξυπν(αδίστικο) σχολείο.